Gårdagens i särklass roligaste

-Jeppes klassiska "Stork-dans". Den gör alltid succé. Skönt som fan.
.
-Dricka öl ur alla möjliga slags vaser. Inte speciellt gott. Men jävligt random och stek.
.
Dock så vinner de som jag ska berätta för er just NU..
Jag och Frida fick lite tråkigt på kvällskvisten så vad gör man inte? Jo precis. I alla fall efter ett tag så stormar Jeppe och Seb rummet och det blir väldigt jobbigt och pinsamt, för dom typ hoppar i sängen... Jag agerar snabbt och tänker att attack är alltid bästa försvar. Så hoppar upp ur sängen och jagar dom jävlarna med ni vet vad.. Dom blir såklart livrädda och springer för sitt liv. Jag stänger och låser dörren. Vad jag dock fick höra idag var att Seb hade varit så rädd så han hade ramlat ut ur rummet och ner för hela JÄVLA trappan och typ DÖTT! Haha.. Rätt åt de aset.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vilken jävla grej!

2010-03-21 @ 15:17:42
Postat av: sebban

Kuk-Matte

2010-03-22 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0