Halva dagen t

Första halvan av dagen (T)orsdag har varit trevligt. Väcktes imorse runt 11.00. Vafan så tidigt för undrar ni ju då? Jo det var för att jag skulle till tandläkaren och hade tid 11.30. Sadister som sätter tiden just då.. I alla fall. Efter tandläkaren så gled jag och mor till Dellan Delselius och köpte: Macka, bullar och semlor och begav oss hem till min syster Lisbert. Väl där så smaskades de ordentligt, sedan jävlar vare dags. Det har hänt något med min rygg, så kan fan inte röra på mig, vet inte vad jag har gjort, antingen är det från min och Jespers tripp hem i tisdags natt. Eller så är det för att jag sov bredvid Sveriges sämsta sovare Jesper. Så sov ju som en jävla kuk... Men aja, ont som fan har jag i alla fall. Och Lisa min syster har en massagebänk eftersom hon utbildar sig till sjukgymnast, så nu vet ni även de. Hon är därför en skyjävel på att massera och på de spåret är det. Jag fick i alla fall en skön jävla massage i typ en timma. Sjuk värt. Efter detta gled jag och mor vidare på äventyr ner till GB där vi simmade några rundor, bada bubbelpool, bastade osv. Najs som fan, nu chillar jag i min säng och undrar vad som ska hända härnäst. PEACE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta P håller på med massage. Vilken vardagslyx!

2010-03-05 @ 17:27:07
Postat av: Matte

Eller så är det Lisa som gör de. Eftersom jag skrev de ett par gånger..?

2010-03-05 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0