Kul

Skönt att jag kom hem nyss, och äter middag nu.. Dagen va lång och hård och avslutades med ett G-Matte-prov utan dess lika. Svårt som ba attan. Skönt att de va G. Imorrn väntar VG-MVG. Tänkte förbereda mig för de. Så efter skolan blev de gym och sen direkt hem till pappa. Han fick också en jävla massa problem med MVG uppgifterna,, så han satt och knepade på dom i typ en timma medan jag satt och kollade på det sjukt ovärda programmet "Vem vet mest?" på SVT1. Efter denna timma har jag inte lärt mig ett jävla piss och geniet till Matte-lärare har löst 1 uppgift av 4.. Värt som fan. NEJ!!!! Så nu hänger G på ett matteprov på en skör jävla tråd. När hände detta senast? Aldrig hänt... Kul jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har IG i Matte B än så länge... det är svårt.

2010-04-01 @ 07:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0