LOV

"Åh, va skönt med lov" tänkte nog alla Sveriges barn när sista lektionen va över i fredags. Okej, det är självklart skönt som fan. Men om man inte åker iväg till fjällen etc. Vad fan gör man då? På dagarna? Har försökt lista ut något, men misslyckades. Så sov istället. Det jag exakt gjort sen i söndags är: Seb å jeppe kom hit vid typ 20.00. Vid typ 20.45 gled jag till Frida för hon skulle dra morgonen därefter. Sen när jag kom tillbaka hem vid typ 00.00 så ligger dom där som två feta as, en med en ananas till skalle och den andra som ... hm inget roligt men.. aja. Nu finns det ju as mycket saker å göra. Men vi väljer ändå att kolla på Family Guy, käka chips osv. Okej det är jäääävligt kul och vi kollade en del avsnitt, det är även jävligt najs å bara chilla med "film" å chips. Men fan inte tills 06.00 på morgonen. Det va då vi somnade för att sedan sova till 16.30. Värt? Jag vet inte, men vad fan har man för val, egentligen?
Måndagen: Åka till Coop, bunkra med Cola/godis för att stå ut, en natt till. Kommer hem, äter, sen är klockan fan 22.00? Och vad har man åstadkommit? Jo inte ett skit egentligen. Men jaja, då blev det.. Family Guy, jävligt kul. Solsidan(alla avsnitt) jääävligt kul, en liten skräll. Sen filmen Papillion som va alldeles för seriös för att hålla sig vaken till. Så jag däcka vid typ 03.00 tiden..? Och vaknade nu, 13.30. Mina inneboende gled just för att ladda batterierna. För natten inatt kommer nog sluta, exakt som tidigare kvällar. YIPPIE.
.
Frida kom hem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan Matte... get your head outa ya ass och gör något.

2010-03-02 @ 23:13:40
Postat av: Matte

Ge mig tips på vad de skulle kunna vara då?

2010-03-03 @ 16:06:29
Postat av: Anonym

Bowla, gå på bio, åk svävare, festa... ja vene.

2010-03-03 @ 16:26:56
Postat av: Matte

Bio, check. Festa, check. Åka svävare lär inte hända. Bowla är ett alternativ, frågan är om det är värt de.

2010-03-04 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0