Rätt nöjd

Vi var ju som sagt hos Natta i fredags och där har dom ett litet gym i klass med Gustavsbergs-badet. Dock så hade dom en bänkpress och jag passade då på och kolla vad jag maxade. Var ju inte direkt i mitt bästa träningstillstånd och har nästan aldrig bänkat eftersom de inte finns någon bänk på de extremt grymma gymmet GB. Men hör å häpna så klarade jag 70 kg trots allt. Är jag faktiskt rätt nöjd över, 5 kg till och jag tar min egen vikt som typ är något å vara stolt över. Något som jag är lite mer stolt över är att jag tog 52.5 kg på bicepscurlen med rakstång. Vilket jag tycker är rätt mycket, mer än vad jag trodde jag skulle ta i alla fall. Jag gör framsteg, great success.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Jäkla vilde att maxa 70kg på första grejen, det klarade jag inte förrän efter lovet liksom. Dock väger du 2kg mer än mig och är nästan 10cm längre så... men jag klarade också 70kg där när jag "inte var i mitt bästa träningstillstånd" ;) Å andra sidan tycker jag att det var roligt som fan att träna i detta tillstånd :O

.

Ps. Du skriver själv att GB inte har en bänk, men kallar det ändå för gym? Pff, enligt mig och Kyringer är det ett discogym.

2010-03-22 @ 18:45:37
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Jo det va lite överraskande. Eftersom jag inte gymmat speciellt länge. Mjo inte för att vikt och längd spelar så mycket roll men. Haha joo man va faktiskt taggad på att träna just då.

.

Ps. Vad skulle du kalla det då? Träningslokal? Rum med maskiner som är till för att träna med samt några fria vikter? Känns lite lättare att säga Gym, eftersom det är just vad det är också. Om du har en Bänk så har du inte direkt ett Gym. Inte så att bänken avgör. Vet inte varför ni kallar de för discogym.. En discogymmare tränar bara överkropp för att kunna styla på tex discon. "Gymmet" har inte ens en bänkpress som är den största och populäraste övningen för just överkroppen... Så ah, sen angående bänken så spelar den inte speciellt stor roll. Du kan max bänka var 4 dag för annars sliter du bara ner musklerna, och du kan bli minst lika bitig utan en press. Det är ju också trots allt resultatet utav träningen som spelar roll i slutändan, inte vilket gym som har shysstaste maskinerna/vikterna..

2010-03-22 @ 21:47:42
Postat av: Hubbe

Jag brukar räkna med den faktorn att folk är längre än mig och alltså då har lite mer muskler, i allmänhet.

.

Vilken analys, försvara hur mkt du vill men GB är fortfarande gymmet man går på innan man fyller 16 för det då är det enda man få gå till. Punkt.

Bjud mig på ett träningspass där och övertala mig praktiskt istället för här ;)

2010-03-22 @ 23:10:23
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Anonym

din dumma jävel hubbe

2010-03-23 @ 00:08:59
Postat av: Hubbe

Varför?

2010-03-23 @ 06:46:38
Postat av: Matte

Du är ju lite smått efterbliven.. Det är i allmänhet långa människor som är smala och klena. Och de kortare biffigare och starkare. Varför trackar du så mycket på GB? Vad spelar de för roll om de suger? Varför gillar du att hylla WC så jävla mycket, de ger ju ändå inge resultat på dig.. Så fan, då borde du tyckte de suger... DÄRFÖR är du en idiot..

2010-03-23 @ 16:00:10
Postat av: Anonym

Varför dömma ut ett gym som du själv inte tränar på hubbe?

2010-03-23 @ 16:03:53
Postat av: Hubbe

Nu gick du över gränsen.... Beachen 10!

2010-03-23 @ 18:04:21
Postat av: Jeppe

Varför tränar du inte bara på WC och låter oss träna på GB ? Vafan är problemet

2010-03-23 @ 19:22:27
Postat av: Hubbe

Därför det är som Israel och Palestina, det ska alltid finnas. Särskilt nu.

2010-03-23 @ 19:50:35
Postat av: Hubbe

ni vet ju inte ens vad ni snackar om..

tjockisar, sluta bara tränna på GB

2010-03-24 @ 10:42:50
Postat av: Anonym

träna

2010-03-24 @ 10:43:31
Postat av: The real Mr. Hat

De sista två kommentarerna var dock inte jag som skrev, bara någon som vill att fighten ska fortsätta ;)

2010-03-24 @ 15:55:26
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: The reak Mr. Hat

fuck you. GB badet är så jävla dåligt

2010-03-24 @ 16:20:40
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: The real Mr. Hubbe

med kom då "hubbe"

fuck you matte

2010-03-24 @ 16:25:16
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: The Hub

Hahah, vilken jävla "Bloggrape". Men det går inte så bra, för det är bara kolla min IP så ser han vem som är den riktiga.

2010-03-24 @ 18:24:00
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Vem hade en tråkig dag på jobbet måntro?

2010-03-24 @ 20:00:05
Postat av: Den riktiga Hubbe

Det är bara du som kan kolla upp det;)

2010-03-24 @ 20:30:40
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0