sexualkunskap

Var de på schemat idag på vårat mycket viktiga och lärorika ämne Levnadslära. Självklart kom ämnet om varför killar blir players och tjejer horor/slampor om dom knullar runt mycket med olika tjejer/killar. Då kom jag självklart att tänka på det brillianta citatet. Som jag dock inte vågade yttra just då. Men de lyder i alla fall såhär:
.
Tänk på en nyckel, en masterkey. Som kan öppna alla lås. En sådan nyckel är ju en jävligt cool och bra nyckel. Medan ett lås, ett lås som kan öppnas med alla olika slags nycklar. Är ju ett jävla skit lås, dåligt osv.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Den metaforen är så klockren! Varför i satan sa du den inte? Den förklarar ju fan ALLT. Punkt.

2010-03-11 @ 18:56:34
Postat av: Matte

Den är ju verkligen klockan i renen. Men läraren skulle ju spika IG på mig direkt om jag hade sagt den. Värt? Kanske ändå, nu med facit i handen.

2010-03-11 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0