soft

Rå-soft att blogga på helger? Nix. Är ju fan aldrig hemma. Så de blir svårt. Sry. I fredags så drog vi till Sebban direkt efter skolan, snaggade hela gänget och drog sen och käkade pizza, tillbaka till seb för att göra de man gör på fredagar hos seb. Rätt soft night. Dock en del trubbel.. Ajaj.. Lördags. Trött som en mås, så drog från seb hem till jeppe med seb å johan där käkades de tacos till frukost, alla va alldeles för trötta för att leva så de blev en del skratt åt massa tråkigt. När vi va helt stendade så däckade hela gänget i jeppes rå-softa soffa.. Tog sedan med mig seb hem till mig och käkade middag de blev...Tacos... Nu vare dags att leta fest och vi letar fibrilt. Helt utan resultat. Död lördag. Men tillslut vid typ 22.00 så beger vi oss mot nacka och julius house. Väl där, så ska alla dra till stan på en sjuuk fest. Men den sket sig så vi står oförstående i medis och undrar om det är en soft eller osoft lördagskväll. Vi kom tillslut fram till att den va rätt osoft så vi gled hem. Fick med mig Frida så fick trevligt sovsällskap i alla fall. Idag söndags så väntar de först å främst gym. Soft. Sedan bio ikväll. Green Zone. Hoppas den är tung. Annars blir jag ledsen och gör den-ledsna-kyckling-dansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0