T

Ännu en nyttig dag är inkasserad. Men inte nog med de, så har jag haft en jävligt chill dag, kom till skolan 10.00 och fick reda på att vårat Samhälle var inställt... Och att alla skulle skita i språket. Så jag kom till skolan för att spendera en 4 timmar hål-timme.. Värt.. Ja kanske faktiskt, vi gled hem till Liten (Matilda). Väl där så tvingade vi henne att göra pannkakor till oss män och hon hade ingen val.. Så de vart lite pannkakor men inte så alla blev mätta så den stora måltiden blev tortillini med parmaskinka mycket värt. Sen jävlar åkte vi till Sickla och kikade in lite. I skolan vare två lektioner kvar sedan blev de gym för att sedan avrunda de hela med en middag med hela familjen.. Trevligt.. Värt inlägg yes, hejdå

Kommentarer
Postat av: Hubbe med goda besked!

Tja, nu har jag kollat upp den där nedladdnings förklaringen jag snackade om.

IPRED lagen är ändrad och företagen får inte längre kräva din IP om det du laddat ner inte riskerar rikets säkerhet.

Varför vi inte vet om det här är för att om det stod i tidningarna skulle alla börja ladda ner igen. Så som jag sa, IPRED lagen var bara till för att skrämmas.

2010-03-26 @ 22:13:53
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0