för en garanterad mörhet, läs!

Har kommit fram till att efter mitt Axel och triceps (nack) pass så är man MÖÖÖR!
Jag antar att alla undrar hur detta pass går till så ska därför berätta de för er.
.
Startar med smal bänkpress 3x10. Går sedan in på ett stående hantlyft 3x10. Militärpress 3x8. Tricepspress med skivstång 3x8. Skivstångsshrugs 3x10. Sist men inte minst. Den klassiska Kettleball-rörelsen 3x8. Alltid kort vila mellan seten. Detta kör jag först en runda, vilar lite, och sedan en runda till. Detta resulterar i en sjukt mör och näst intill död övre överkropp. Dock fint som fan.
.
Om ni undrar vad fan det är för övningar jag mumlar om si finner ni svaret här.. http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=28
.
Om ni har andra några frågor eller undrar vafan jag sysslar med och tycker jag ska köra annorlunda, säg till.
.
SATAN, va seriöst detta blev. HEJ

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Så i och med att du kör allt rep x 3set och sedan en runda till, betyder det att du kör rep x 6set? Hur långt tar ett sånt här pass?

2010-05-06 @ 20:32:23
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Matematiken är det inget fel på ser jag. Det tar väl cirka 40-50 minuter.

2010-05-06 @ 21:08:00
Postat av: Hubbe

Haha, näne, jag ska försöka höja mitt IG till ett G i matte B, så jag é grym.

.

Okejokej, fan va nice. Körde ett rygg +axel pass idag, men det var inte utformat sådär. Ska nog prova på det nästa gång, verkar soft.

2010-05-06 @ 21:18:03
Postat av: Matte

Haha, jag ligger fan också risigt till på MaB fronten. G-....

.

Okej soft, ja pröva på och återkom med vad du tycker :)

2010-05-06 @ 21:23:47
Postat av: F

JÄVLA tööööööönt!!!

omg

2010-05-08 @ 16:22:38
Postat av: sebban

omg asssåå

2010-05-09 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0