gustavsbergs-fucking-badet

Idag på de magiska gymmet så kom det fram en FET PT till mig och Jesper och var mäktigt förbannad eftersom att vi tydligen släppte hantlarna i mattan när vi va klara och detta gillade hon tydligen inte.  Hon gillar inte heller när man går ut genom nödutgången för att sig sin Shaker ute i den fiska luften. Satkärring. I alla fall så blev hon även lite ledsen på mig för att jag hade lagt ihop 6an och 7an för att köra biKeps med men då förklarade jag för henne att de finns alldeles för lite vikter på det där jävla bajsluktande gymmet så... NU till den stora grejen, då sa hon.. Att självaste Gustavsbergsbadet ska få in TYNGRE hantlar, i veckan till och med, hör och häpna bröder. Asså jösses, då kan man fan köra heavyshit på stället. AWESOME. Sug kuk Hubbe, nu har ni snart ingenting som vi inte har, förutom 1000 spännisar som tar allt som är värt att köra på.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Jag är glad för er skull.

Säg till om de plockar in hantlar upp till 78,5kg och en spännis står och kör hantelrodd med dem ;)



True story

2010-05-19 @ 21:05:34
Postat av: H

Oj fuck... sorry det där med 78,5kg var inte true story... det var "bara 68,5kg"... förlåt.



True story

2010-05-19 @ 21:07:17
Postat av: M

Gött rå.

Förstår inte varför man VILL ha 68.5 kgs hantlar som används av EN kille..? Förövrigt så är det inte stört överdrivet att ta 68.5 hantelrodd. Jag kommer nog aldrig klara de, men cp-super-stört är de inte.

2010-05-19 @ 21:11:26
Postat av: H

Nä.. båda gymmen har sina nackdelar, men detta har vi kommit över.

2010-05-19 @ 23:03:41
Postat av: M

Jo dom har ju de. Det enda gymmet som håller alla mått är fan sina hemmabyggda ryssgym. Inget kan gå fel liksom

2010-05-20 @ 00:21:59
Postat av: H

Haha, precis ;)

2010-05-20 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0