konsten att fylla år

Igår fyllde jag år och jag gjorde de nog bättre än vanligt. Startade dagen traditionellt med att få frukost på sängen, sång och lite paket. Gled sedan till skolan och va lite nervös för NpMaB väntade och de skulle ta 4 timmar att skriva. Dock så var jag klar efter 2 så de va gött. Efter detta spektakel åkte jag, Tobbe, Julius samt Matilda till Sture-P för att fixa en grej men hamnade visst på "Utecompagniet". Så där satt vi, tog en BBQ-Baby-Back-Ribs med Pommes och American Pancakes till efterrätt. Totaltvärt med tanke på att de va cirka 25 grader sol som vi satt ute i. Sen kollade vi lite, sen gled jag hem, varmt som fan var de så, jag Wilma, Wiggo pch P gick ner och badade vid Farsta Slott, dock så var de bara jag och Wilma som bada menmen. Typ runt 18 tiden var de middag så syskonskaran gled in. God mat, satt ute för första gången i år. Soft. Allt rundades av med att Frida kom vid typ 21 och sov här. Mycket värt.
.
Födelsedag á la 17 år. 5/5 Machetes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0