skön bloggare man är

Vet absolut inte varför jag skriver i en jävla blogg. Det är ju bara sjukt. Menmen.
.
Idag så skulle klassen till en jävla Ö, och de lät ju inte allt för kul så stannade hemma. Klippte gräset, hjälpte mor med lite tunga lyft som behövde göras. Tränade. Spelade fotboll. Helt klart en värd dag. Fart och fläkt helt enkelt.
.
Ps. Anledningen till att jag aldrig skriver i denna satans blogg är för att det suger att skriva om sin dag, och saker som är värda att skriva om är inte alltid så lätt att uppleva. Men nu ska jag i alla fall krysta fram några saker som är lite knasiga, dock helt ovärda att fundera över.. Kanske..
.
Knasigt NR1. Jag och Enrico Enchilada satt på bussen och snackade lite om olika gangs på Värmdö. Jag kom in på något om att jag träffade Sebban och gänget i högstadiet. Då sa han, aha i 7:an alltså. Nej sa jag då förvånat, i 6:an.. Då blir han helt förvånad, häpen, överaskad, förundrad, storögd, paff, mållös, snopen, perplex, flat och alldeles ställd. Jag förklarar då för honom att alla högstadium är från 6-9 sedan 1997 eller när det nu var dom bytte. Han börjar direkt hacka på att Stockholm är skumt och att i härliga-sköna-västerås så är det 7-9 som gäller fortfarande.
Fan jag trodde aldrig att detta existerade någonstans längre. Men så var det tydligen inte..
.
Knasigt NR2. Är såklart: Jag kikade runt lite i kcal-träsket och hittade lite statistik. Det som var så himla förvånansvärt var följande: Man bränner mest kalorier genom att spela Handboll i en timma, man bränner hela 965 jävla kalorier. Hur sjukt är inte de. Om man kör boxning (sparring) i en timma, så bränner man 724 kcal. Det är ju faktiskt stört mycket jobbigare än spela någon jävla handboll. Less man blir..
.
Ja de va väl typ, de..

Kommentarer
Postat av: willé

Den där kcal grejen låter ju lite skumm... man känner ju själv om man förbränner mycket eller lite. det beror ju bara på vilken Intensitet man har (alltså olika från pass till pass). handlar även om att använda många olika muskelgrupper för att bränna mycket och inte bli lika trött.

2010-05-26 @ 23:26:43
Postat av: sebban

"okej"

2010-05-27 @ 00:52:38
Postat av: willé

jag måste fan också skaffa en blogg, så jag kan skriva utan att känna mig äcklig:P

2010-05-27 @ 19:31:04
Postat av: Anonym

HANDBOLL ÄR KING

2010-05-27 @ 20:38:12
Postat av: H

"..så jag kan skriva utan att känna mig äcklig :p"



I vilka sammanang skriver du, och du då känner dig äcklig?

2010-05-27 @ 20:43:30
Postat av: sebban

Hans jävla kommentarer! egen blogg? kör på förfan

2010-05-27 @ 22:18:38
Postat av: Anonym

Håller med, kör på förfan!

2010-05-27 @ 22:25:51
Postat av: willé

blogg e fan livsfarligt, kommer inte orka hålla den uppdaterad

2010-05-29 @ 16:51:51
Postat av: Anonym

Om du lägger ner 1% av den orken du lägger på att se på Serier kommer du lätt orka uppdatera!

2010-05-30 @ 16:14:13
Postat av: Anonym

Handboll är grejen, lättare att inse de nu kanske?

2010-06-06 @ 15:43:35
Postat av: Anonym

UPPDATERA.

2010-06-13 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0