..

Hårt jävla rygg/axel pass igår. Man inte är direkt van att ryggen tar så mycket stryk. Så man är ju fantastiskt seg i den idag. De lutar mot att de blir fyra pass denna vecka. Bra de. Dock så blir dom väldigt tätt inpå varandra, bara en dags vila. Inte så jätte bra kanske, men va ska man göra?
.
Måndags: Bröst, Biceps, Triceps
Tisdags: Rygg och allt va de innebär, Axlar/Nacke
Onsdag: Bröst, Biceps, Triceps
Torsdag: Rygg, Axlar/Nacke
.
Magen får bli på de passen när jag orkar, ingen prio 1 direkt. Jag får ju med de muskelgrupper jag vill ha med, men problemet är ju att de blir så jävla tätt. Aja, de blir nog fint. Får ta en extra gainer så dem återhämtas snabbare ;)

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Så du köttar alltså på med två st pass x 2 i veckan?

Är det vad som krävs för att det ska ta? :O

Länka källan, verkar intressant

2010-10-06 @ 16:11:36
Postat av: Matte

Har ingen källa på de. Men de sägs att muskeln måste tränas två gånger i veckan för att den ska växa. Dock då med längre vila iaf 2 dagars vila. Men de kan jag inte lösa.. Men ja, tror de är som krävs för att de ska ta. En gång i veckan känns ju sjukt lamt..

2010-10-06 @ 23:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0