kost och annat spännande

Hittade en skön träningsblogg för någon dag sedan som heter http://www.fitnessplay.tv/mathias-viberg/ rolig att läsa och man lär sig ganska mycket nyttiga saker om träning och kost. Sånt tycker jag är skoj. Han la upp sitt kostsschema så jag kände för att räkna lite jag med. Denna man tröck i sig 4000 kcal och 300 gram protein om dagen, dock så är han hyfsat stor ;) Jag landande på väldigt cirkus 3600 kcal och 200 gram protein om dagen. Mycket mer protein än vad jag hade trott så där behöver jag ju verkligen inte öka. Kcal intaget är nog hyfsat bra där också, får köra på de här nu ett tag och kolla om man ökar. Annars får de väl bli att lägga in ett till mål, får i mig 7 "mål" om dagen nu. Dock så är två av dom i form av drinkar.
.
http://www.youtube.com/watch?v=6K0cy7JLuys&feature=related Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Najs! ;D

2010-10-11 @ 06:43:44
Postat av: Matte

Ge mig något tillbaka :D

2010-10-11 @ 11:16:26
Postat av: Hubbe

Va?? Det där var ju liksom en länkning, inget eget på så vis...



Men du, kan du länka till just det inlägget där han förklarar hur man räknar ut kcal och protein intaget på en dag? Ömmade igenom och hittade inte.

2010-10-11 @ 19:22:17
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Va?? De va mycket mer än bara en länkning? Massa eget ju.. Sen finns de ingen kcal miniräknare på Coop utan du får ju räkna själv. Www.google.se är ett tips

2010-10-11 @ 21:07:54
Postat av: Hubbe

Jajaja..

Jag trodde han hade någon schyst grej på bloggen man kunde räkna ut proteinintaget på en dag med, men missuppfattade tydligen ;)

2010-10-12 @ 00:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0