maffigt

Fick trevligt besök igår på gymmet då Erics gym-mates hade svikit honom och Tobbe kände för att komma igång igen. Fick även smaka på en dos NO-Xplode av Tobias vilken till en början verkade som en bluff, men efter att ha kört på hårt ett tag så jävlar small de till. Aldrig varit med om något sjukare, hela jag svällde upp som en jävla ballong, blev helt jävla stenhård, fick muskler som jag verkligen itne har, såg mycket större ut än vanligt och framför allt så var jag pumpad. Sjuk bra tryck från den produkten, nästa inköp helt klart. Första produkten jag prövat som man känner att den funkar! VÄRT!
.
Fick sällskap idag igen då Tobie köpte klippkort på de underbara Gustavsbergs Badet, Jesper drog dock en undanflykt och idag lät jag honom va då jag hade gymbuddie.
.
Robert drog upp vikt på sin kära blogg så då vart jag intresserad hur mycket jag ligger på såhär års. Då jag druckit typ 3 gainers spetsade med protein var dag i typ 2 veckor nu + kreatin så tyckte jag att jag borde ha ökat. Åh fyfan vilket härligt resultat vågen visar! 80.2 stadiga kilon är ett faktum och målet som man haft sen i julas är numera uppnått. Då siktar jag vidare på 85 som känns som den ultimata vikten, vet inte varför. Hinner jag fram till jul? Eller är de lite väl optimistiskt? Kanske va ;)

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Fråga 1. Vilka är Erics gym-mates som svek?

Fråga 2. Varför väljer Tobie temporärtGBC?

Fråga 3. Vart gick han innan?

Sista frågan: "3 gainers spetsade med protein", lägger du ner extra protein i gainersen? Eller vad menar du med "spetsat"?



Kreatin. Har du fått mer finnar, på typ ryggen? Magbesvär? Vanliga bieffekter, och dem fick jag. Om inte, sluta inte med kreatinet, då droppar du som fan. Allt vatten det samlar på sig slutar binda sig om du slutar ta det. (Jag droppade ju 9kg).

2010-10-21 @ 23:02:57
Postat av: Hubbe

PS. Nico och hans kompis Alex körde förut på "Rage", det är ett väldigt liknande prestationshöjande medel likt No Xplode.

.

Musklerna växte så pass mycket att dem fick bristningar på armarna. Särskilt Alex. Ser ut som en fet tants ben, fast på armarna. Och det kan man inte få bort sen. Rätt ovärt.

2010-10-21 @ 23:08:55
Postat av: Hubbe

(Så ta inte för mycket av det bara, var det jag menade)

2010-10-21 @ 23:09:32
Postat av: Matte

1. Jadu, de borde väl du ändå veta? Men Axel, Niklas, Carl, Kinkan mfl. Typ..?

2. För att han vill gymma nära sig med någon han känner, samt att de är typ de enda gymmet man kan gymma på, temporärt.

3. Han tränade på BJ för typ 2 år sedan.

4. Jo spetar Gainern med en skvätt proetinpulver, så hela shaken hamnar på typ 50 gram protein.

.

Kreatin: Nej har inte fått några finnar alls, inte över normalt. Inga andra bieffekter, de gäller att dricka mycket vatten för att man inte ska få illa av de. Har kört kreatin förut, och slutat, gick inte ner någonting då de "nya" kreatinen binder inte vatten. Så tror inte du droppade 9 pannor pga de..

.

PS. Jo dom är identiska, jo de är ju ganska logiskt då man typ sprängs av denna, detta kan dock hända även om man inte käkar något av de nämnde, och inte slutar man träna hårt för de?

2010-10-21 @ 23:16:50
Postat av: Hubbe

1. Aha, soft. Hur kommer de sig att dem hälsade på? (;

4. Så typ..Star nutrution Gainer Pro + Tripple protein? Eller vad äre för extra skvätt av proteinpulver du har i?



Något droppade jag i alla fall markant av. Nåväl.

Jag bara varnade dig, överdosera ej. Inte ens lite. Om du inte tycker de är soft med cellulit-liknande bristningar på överarmarna. Nico tipsar.

2010-10-22 @ 16:21:36
Postat av: Matte

1. Asså du får fan ta och kamma dig, de står ju förfan i inlägget..?

2. Rätt fel, Whey-80, kör i mycket ägg också, sen blandat med mjölk. Hemmagjord Triple protein.



Jo inte var de av kreatinet iaf. Beror väldigt mycket på person till person också, har nog aldrig sett en bodybuilder med bristningar, och dom har nog ökat hyfsat snabb i storlek.

2010-10-22 @ 16:51:51
Postat av: Hubbe

1. Då får du kamma mig åt mig... "Fick trevligt besök igår på gymmet då Erics gym-mates hade svikit honom och Tobbe kände för att komma igång igen". Dem bara hälsa på, eller svek-svek dem Eric? (;

2. Aha okej, åh fan. "Extra proteinpulver" är alltså ägg och mjölk? Ska fan prova om de smakar med ägg i ;)



Nä inte jag heller, där satte du dit mig. Dock brukar dem sola sig, då syns det mindre. Ännu mindre när dem sedan tar brun utan sol kräm på sig. Men vet inte hur dem ser ut utan all färg. Så ja vet inte om dem har bristningar eller ej.

.

Svara på detta utan en smått irriterad attityd (får ja känslan av iaf, om inte.. förlåt för missupfattningen).

2010-10-22 @ 18:42:37
Postat av: willé

nu har du fan blivit ryss på riktigt. tar grejjer som heter NO-Xplode=) själv ska jag nog ta mig en banan och ge mig ut i spåret

2010-10-22 @ 21:07:26
Postat av: Matte

1. Hubert, vad exakt vill du veta? Sjukt förvirrad nu och de är ditt fel..

2. Extra proteinet är Whey-80 dvs Vassle, sen ägg och mjölk på de.. Mixa dom hårt bara så smakar dom inte någonting :D



De är sanning, aja huden är ju töjbar liksom, så om man inte dubblar sin armstorlek på en vecka så tror jag inte de blir så hemska bristningar, och de lär ju inte hända, tyvär..



Haha, de är bara coolt wille, ps springa är trams ;)

2010-10-23 @ 17:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0