Smack

Ett nytt upplägg är ett faktum. Det verkar stadigt och ser ut såhär.
.
Söndag: Bröst, Armar, Mage
Måndag: Rygg, Axlar, Ben
Tisdag: VILA
Onsdag: Bröst, Armar, Mage
Torsdag: Rygg, Axlar, Ben
.
Nu jävlar får jag som jag vill, de muskelgrupper jag vill träna får sitt två gånger i veckan + en vila dag emellan. Nöjd. Nu gäller de bara att orka köra söndagkväll vilket är rätt jobbigt då man blir extremt seg på helger.
.
Jaja, denna vecka kör jag/vi drop-set vilket är fantastiskt jävla jobbigt, tror fan vi aldrig kört hårdare än vad vi gjorde igår. Vet inte riktigt om jag ska köra Eric's mästerupplägg med uppdelningen Vecka 1. Drop-set. Vecka 2. "20:or" dvs 20 reps x 3 set. Vecka 3: Tungt dvs max 6 reps. Sen snurra på detta. Ska tydligen vare bra som fan. Men jävligt jobbigt ;) haha får se.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Ah, Eric snackade t.om om 20x4 vilket är hur segt som helst.

Soft med söndakvällar, vilket tid ungefär? Ska nämligen jobba då och brukar gå upp och smygpumpa lite.

2010-10-19 @ 15:48:26
Postat av: Matte

Ah stört segt, men de senaste studierna visar ju på att de är man då man lägger på sig massa. Så antagligen värt. Ja jävligt skönt inte mycket folk där då, ja runt 18.30 kanske. :D glid upp vetja

2010-10-19 @ 17:58:11
Postat av: Hubbe

Måste fan få tag i dem där studierna alltså. Så man inte spenderar 35 min extra på gymmet varje pass för att det är så segt att köra 20x4...



Okej, soft. Det kommer jag nog göra (;



2010-10-19 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0