a new era

En ny gym epok är påväg att dra igång. Målet att bulka upp sig för att sedan deffa ner sig är knappast inom räckhåll. Fick en uppenbarelse idag på gymmet. Jag kommer aldrig kunna bli halvmullig och stor, jag kommer alltid vara lite tanig och närt. Så då slog de mig, vi skiter i bulken, vi bygger pure mass istället, kör för fullt. Löpning, hårt magträning, but still, äta mycket för att bli liksom FIT. Men inte någon jävla GI pajas. Någon som är med mig? Aja, varje pass kommer i alla fall numera att inledas med löpning, idag kördes de i 10 min + 1 min full lutning, hårt.. De är svinigtjobbigt, men de kommer bli gulligt.. Hoppas jag

Kommentarer
Postat av: willé

bulk deff perioder är helt onödigt sålänge man inte är body builder och tränar inför en uppvisning. deff-bulk perioder segar bara ner träningen och kan orsaka sjukdomar. man ska hålla sig på en jämn nivå. förstår inte varför vanliga människor deffar och bulkar?

2010-09-22 @ 00:43:16
Postat av: Hubbe

Verkar soft. Själv orkar jag fan aldrig värma upp. Jag tycker det känns dumt, att bränna när man inte vill bränna. Men men.



Den enda anledningen vanliga människor "deffar och bulkar" kan väl svaras i ett enda ord: sommar.

2010-09-22 @ 06:53:29
Postat av: Matte

Vanliga människor bulk är ju inte i närheten av ad en body builders är, men de flesta får ju för sig att käka mycket samt dricka gainer för att bli biffiga för att sen mot våren börja springa och käka nyttigt för att bli dit liksom, problemet med mig och rätt många är ju att inget händer under buöka pga den extrema matsmältningen jag har, så de är totalt onödigt, därför har jag dragit denna fina slutsats ;)

2010-09-22 @ 17:25:48
Postat av: Matte

Vanliga människor bulk är ju inte i närheten av ad en body builders är, men de flesta får ju för sig att käka mycket samt dricka gainer för att bli biffiga för att sen mot våren börja springa och käka nyttigt för att bli dit liksom, problemet med mig och rätt många är ju att inget händer under buöka pga den extrema matsmältningen jag har, så de är totalt onödigt, därför har jag dragit denna fina slutsats ;)

2010-09-22 @ 17:26:05
Postat av: Hubbe

Jo det har jag också gjort, regarding mig själv dårå. Men jag drog även slutsatsen att man bränner när man springer... Du vill väl inte göra matsmältningen ännu högre? Eller?

2010-09-22 @ 19:19:50
Postat av: Matte

Klart den blir högre när jag springer, men eftersom de inte går att lägga på sig så kan man lika gärna köra som vanligt men springa också, sen är de bara käka gainer och protein + mat, så går de typ jämnt ut, fördelen är att man tränar benen som fan vilket ökar muskelökandet, sen blir man ju även rippad som ett svin ;) minus är väl att man inte blir lika stor som annars men de är nog en subtil skillnad

2010-09-23 @ 10:36:45
Postat av: Hubbe

Din teori lät fan övertygande.. Fan. Nästan så jag börjar springa lite själv. Kanske. Nästan lika träningsövertygande som Never back down.. ajaj.

2010-09-23 @ 17:09:12
Postat av: Matte

Jamen de låter fan smartare än att äta sig "tjock" för att sedan trimma ner som fan.. Varför inte bara bygga rena fina muskler på en gång? Okej de tar längre tid att bli står, men i långa loppet tar ju exakt lika lång tid, jaja. De beror ju även på om man vill vara en spännisbög med abs, eller en stor stark man som gillar öl och kvinnor, andra alternativet kan jag inte uppnå så får bli första ;)

2010-09-23 @ 18:59:44
Postat av: Hubbe

Jo de gör ju det. Fett svårt att äta sig "tjock" också.

Hahah, true story

2010-09-23 @ 21:18:07
Postat av: Anonym

Kommer du fortsätta på Gustavsberg ett år till sen eller?

2010-09-23 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0