i

Sjukt att jag redan hade haft denna Rubrik en gång.. Soft.
.
Vet inte riktigt vem de va som undrade men antar att de va Hubbe? Eller så kanske de va Wille som överraskade.. Jaja, denne man undrar iaf vad jag körde när jag körde på ryssen.
.
Nå, nu på senaste så kör jag liksom typ de jag känner för, brukar sluta med i princip hela överkroppen. Ett pass brukar se ut ungefär såhär..
.
Uppvärmning - 5 slag på säcken..?
-
Bänk: Vikt runt 50 kg - 3x så många som möjligt, brukar landa på 8-10 reps
Bicepscurls: - 14.5 kg. 3x så många som möjligt, cirka 6-8
Liggande triceps-press över huvudet: Vikt vette fan, typ 25 kanske? 3x10-12
Axelpress: 14.5 kg 3x8
-
Kör de, vilar kanske en gnuta, sen kommer round 2. Ding dong
-
Hantelpress: -
Bicepscurl med curlstång: - 25 kg 3x så många som möjligt, cirka 15 st
Någon magövning
Diverse randomövning om man hittar på något ;)
-
Sjukt att jag redan hade haft denna Rubrik en gång.. Soft.
.
Vet inte riktigt vem de va som undrade men antar att de va Hubbe? Eller så kanske de va Wille som överraskade.. Jaja, denne man undrar iaf vad jag körde när jag körde på ryssen.
.
Nå, nu på senaste så kör jag liksom typ de jag känner för, brukar sluta med i princip hela överkroppen. Ett pass brukar se ut ungefär såhär..
.
Uppvärmning - 5 slag på säcken..?
-
Bänk: Vikt runt 50 kg - 3x så många som möjligt, brukar landa på 8-10 reps
Bicepscurls: - 14.5 kg. 3x så många som möjligt, cirka 6-8
Liggande triceps-press över huvudet: Vikt vette fan, typ 25 kanske? 3x10-12
Axelpress: 14.5 kg 3x8
-
Kör de, vilar kanske en gnuta, sen kommer round 2. Ding dong
-
Hantelpress: -
Bicepscurl med curlstång: - 25 kg 3x så många som möjligt, cirka 15 st
Någon magövning
Diverse randomövning om man hittar på något ;)
-

Kommentarer
Postat av: The H

"hantelpress: -" ?

2010-09-07 @ 18:08:22
Postat av: willé

han e rebell, han kanske inte orkade köra nån hantelpress som det var planerat:P

2010-09-07 @ 21:24:45
Postat av: willé

de va hubb3 som ställde frågan btw

2010-09-07 @ 21:25:25
Postat av: The H

Jag ställde inte frågan om vad han gör på ryssgymmet, och om det inte var du Wille.. Vem finns kvar?



Ganska enkelt för Matte att kolla IP adresserna

2010-09-07 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0