Yo niggahz

Antar att de fåtal som läser denna tragiska blogg är killar, med intresse av träning. Så nu framöver är detta mer som en träningsdagbok än som en blogg. Detta tycker i alla fall jag, som är rätt intresserad av träning är trevligt att läsa om. Detta leder oftast, alltid till diskussion med Hubbe och de är alltid en fröjd. Jaja. Lets GOOO!!!
.
Är hyfsat skev såhär efter sommaren då jag i princip inte tränade något alls, och som ni kanske vet så äter man typ ingenting heller, inte frukost, sen typ två onyttiga mål. Detta resulterade till att jag gick ner till ynka 73 kilo och de va fan tragiskt. Då blev jag ledsen i mitt lilla öga och kände att nu äre fan dags igen. Grejen nu är att om man, som alla tror är GRYMT, ska specificera sig på cirka två musklergrupper per pass så måste man fan köra 6-7 gånger i veckan för att de ska ha ens ha någon effekt alls. Nu är de så att jag kommer max köra 3-4 gånger i veckan och det är eftersom om du delar upp hela kroppen i fyra pass så kör du till exempel Biceps och Bröllet på måndag, då måste du köra de igen på fredag, men vem kör på en fredag? Ingen. Okej på lördagen då, vem kör på en lördag? Ingen. Ja så alltså, du kommer bara köra Biceps och Bröllet en gång i veckan och du kommer inte utveckla ett liten liten piss. Alltså kort å gott ovärt. Så till själv grejen, grejen är alltså att grejen är att jag tänker då typ köra de jag vill öka i/på och de blir typ, 6 muskelgrupper, 3-4 gånger i veckan, problemet här är att de aset hinner inte vila ordentligt. Men jag antar att de är en liten smäll man får ta.
.
Kul? Kanske, kanske inte. Ett till problem är att årskortet på GB tar slut "snart".. Vart fan ska man börja då? Kan man köra vidare på GB? De är ju trots allt bättre än WC och BJ på alla plan. Svårt.. Kanske får bli Ryssen på heltid? Hm...
.
Nu upp till dig Hubbe, hur ser din träningsplan ut, har du någon plan eller kör du Triceps och Mage varje dag? Hörs på din BLÖÖGGG

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Klappat och klart!

2010-09-01 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0